tisdag 10 juli 2012

Fisk

Åh. Idag har jag på riktigt blivit fisk/russin. Legat vid poolen idag, så varit lite lättare. Slippa all sand och det klibbiga saltvattnet. Efter frukosten vid tio var det bara raka vägen ner i poolen och där stanna jag till ett typ. Skuggan och vattnet är mina bästa vänner här. Herregud.

Gick upp och la oss för att vila lite vid fyra. Man blir så utmattad av värmen så det behövs. Känna som en strand dag hemma * tio typ. Lite rastlös nu, och fille sover så roar mig med att skriva.

Ikväll är det turkisk afton på hotellet. Ska bli spännande att se, äta osv.:) efter det blir det väl the Doors och queens garden. När vi gick förbi där igår låg det en tjej helt avdäckad och raklång på marken. Hon hade runt tio pers runt sig som försökte få liv i henne samtidigt som man hörde ambulansen som var påväg. Sjukt otäckt det där.

Näääähe.. Nu ska jag nog skaka tag i fille innan städerskan kommer och ger henne hjärtattack. De städar så sent här? Knep!