söndag 22 juli 2012

Fantastiska helg!

Åh ja. I fredags var vi hemma och grillade hos Sofie. Blev nått kött, couscoussallad, grillad majs och hallomie och fylld chili. Det var verkligen jättegott och smaskigt. Avslutades med blåbärspaj med, mums. Vi spelade lite spel, Felix hade dans-uppvisning och jag var bara helt jätteglad. Lite senare sedan gick vi ned till bodegan och fortsätte med corona. Tack Sofie och dea för en go kväll!

Igår vart det stranden med josse på dagen. Blåste ju så himmla mycket, men när vi väl la oss i lä gick det bra. Åt en smarrig räk-macka i kärleksparken. Att rekommendera!

Kvällen var det à la hajen-skiva hos Mange. Tror vi var runt 26 pers som mest. Kul att så många ca med, stora som små liksom, grillade hamburgare och drack gott. Det bästa med sommaren är ju ändå att man kan va ute! Vidare till bodegan, men gick hem tidigt. Skönt art sova ibland liksom.:)

Idag har det varit lugnt. En lång promenad med Malin och hennes Co. + Micke p. Avlutade med en glass vid hamnpaviljongen. Mjukglass. Alltså jag önskar verkligen jag kunde äta mer glass ist för godis. Lagat öre mat, pillar här. Alltså, jag är glad att jag bara bor i en etta för guuud vad det tar tid med att plocka efter mig. Vet inte hur jag lyckas med allt.. Nu ska ja iaf mysa lite med råttan. Puss o kram