måndag 9 juli 2012

Städning av rum.

Låg och sov. Utslagna av värmen. In springer städtanten och skriker -cleaning? CLEANING?.
Jajaaa. Helt yrvakna och halv-nakna med för den delen fixl vi typ springa ut. Så nu roar vi oss i lobbyn. Kul där. Roande? Ni ser ju hur goo fille är!

Alltså värmen. Ligger på typ 35 i skuggan på dagen. Det är inte många timmar jag orkat legat i solen. Letar bara efter skugga. Poolen är inte svalkande för fem öre och havet är inte heller kallt. Lite hugget som stucket när se e så mkt sand med. Man bräänner ju fötterna av sej! Jag med mitt knä ( ramla la lite gött på resväskan i fredags natt hemma) mina blåsor på fötterna efter skoskav haltar fram som en 90 åring, åh fille som bara e go. Nice!

Har nog förövrigt aldrig ätit så mkt.. Konstig mat i mitt liv. Turkiskt mat hit och dit. Vi har även löst saknaden på sangria med. Fakta och rose, apelsin. Fungerar här också;)

Bara en saknad kvar och den lär väl förbli olöst!

Hoppas allt e bra hemma! Puss o kram