måndag 3 oktober 2011

Wop. Woop. Woop. Måndag. The day i love

Wop. Woop. Woop.

Måndag. The day i love.
När klockan ringde i morses kändes det som ett skämt. Kändes som jag precis somnt. Det var bara att släpa sig upp och börja knega. Skönt att vara i frysen så man vaknar. :)

Efter jobbet handlde jag lite, sen blev det lite fika på Espresso House med robin. Latte med morotsmuffins. Sinnesgott! Vidare till kvantum för att hämta min mobil,trodde la jag. Lagom förvånad när jag öppnade packetet, som förövrigt var sinnelätt. Var typ tomt. Under allt papper låg mitt nya mobila bredband. Men ååååh!
Bra där. Krångla de? Jyes! Kan inte ens lyssna på webbradio utan att de hackar. Spännande. Får se om de blir bättre om nåm dag, hoppas det. Försöker hoppas på att det tar ett tag innan den börjar få mottagning:)

Sen blev det gympa vid fem tiden. Jag,robin,frida och carro. Snart kommer hela hajen vara där. :)
Nu blir det soffan och lite plock:)

Ers