söndag 2 oktober 2011

We found love


Hatar att helger går så himla fort. varför är det så? Ers.

Jag har i alla fall hunnit med Göteborg, Trevlig utekväll och lite skogspromenad med robin och 

 
I går var det Göteborg som gällde. Skulle skaffa mej en ny mobil. Håller ju inte riktigt att ha en telefon som inte fungerar, eller huuuur? Precis. Stod och valde mellan Samsung galaxy och iphon 4. Blev tillslut att jag valde iphon, och jag ångrar mig redan. Det känns inte bra i magen. stod och fipplade lite med josses galaxy igår, hur go som helst. GAH!. jaja, men om två år. Då, då kanske vi kan tänka om. 
Fick en mini Xperia, ett skal och ett löppstift med. Tog bara runt en och en halv timme för dom att klippa min bindningstid, förstå att min mobil var på anovo i helsingborg skicka instruktioner om att den skulle skickas upp till sthlm, och så när vi skulle börja snacka abonnemnag så säger han, 
- ja vi har ju kampanj ida att nu när du köper en ihopn 4 skickar vi med en mini Xperia. Men de är slut hos oss idag, så om du vill ha den skickar vi den till dej,
- Ja jo, de hade varit gött att ha en telefon om ja måste lämna in iphonen någon gång.
- jaha okej, men då skickar vi iphonen till dej med. om du vill ha den idag så får du ingen Xperia. ÅH TRE! Kärlek till er.

Så han skickade med ett skal som lite plåster på såren sa han, för att ja hade vare tvungen att brottas med dom så mycket. Hann berätta min två historier om min a två olika mobiler och att ja helst av allt inte ville ha tre, men att jag var fast, om jag inte ville betala 6000 för att köpa ut mej då.Så nu väntar jag på min lilla iphon. Till och med Robin är gladare för den än jag. Bra Maria. Lifes go on!

Fick köpt sån där go två på flash eller vad det nu heter med. Lovely! :)
kvällen var det full fart hos Jessica och Nadja. Riktigt fint. Ramlade på cykeln när vi skulle ner till stan. Stod i princip still, och sen bara poff. Spännande hur man beter sig. Det gick verkligen i slowmotion med. haha
fick även ett sms av Robin, som inte var med ute, utan bara sällskapade oss från jessica till oscars.:

Här är en guide som gör det lättare att klara sej på Oscars:
1. mobilen håller du i handen.
2. plånboken lägger du ner i väskan när du kommit in!
3. häng in väskan i garderoben.
4.glöm inte jacka och väska när du går.
5.Nycklarna till cykel ( som står precis utanför) och din lägenhet ligger i ytterfacket.
puss & kram.

Jag flinade lite åt han, så söt! :)
Jag Hade iaf en kul kväll med Felicia. Sjukt varmt där inne, men fan, de va riktigt skoj! :)

 idag har jag varit i Åkulla och luftat näsan lite. Gött att komma ut i skogen faktiskt. Plockade lite mossa som ja ska ha till ljus dekoration. :) Blir så där höstligt då. Fint! Hade med lite fika också så  jag robin och Hanna satte oss där man hittade bockstensmannen och fikade gott. :) sånt man borde göra lite oftare. bara umgås utan tv, dator osv.

åh, förr i tiden satte jag mig alltid vid datan när jag var hungrig och inte orkade laga någon mat.Typ.
har märkt att jag har börjat med det igen. Orkar inte laga något. Har iof taccopaj att käka, men nja. Ers.
 Tror inte ni förstår! :) haha. ne men så ja. nu ska ja kioska nått. CIAO