onsdag 12 oktober 2011

Espresso House.













Bild från i går när ja och malin gick en sväng.:)

Fick en liten sovmorgon idag. Började jobba klockan 10. Vaknade dock kvart i åtta, men det var bara gott att ligga kvar i sängen och kolla lite vänner. :) Kollade ut och såg att det var blå himmel och strålande sol, men jag bara orkade inte att gå upp för att ta en promenad innan frukosten. ibland får man faktiskt ligga kvar och bara dra sig.

Gick bra på jobbet, gjorde lite mackor, plockade fram lite bullar, plockade lite disk osv. a perfect day. Jobbade med Gun, som förövrigt ska sluta i månadsskiftet. skit tråkigt verkligen. Hon e så där go att jobba med. Robin och Felicia kom in och joinade mig där vid 4 tiden så satte mig med dom och drack en liten latte. Gud så gott det är. Jag skulle ju inte bli en sån där kaffedrickande nörd. Ers. Men, ja. Det är gott.















Slutade vid fem, så gick hem till Malin och hjälpte henne med de sista som var kvar med lasangen. Blev ingen lunch idag, med tanke på att jag jobbade, men blev en tidig kvällsmat. Oftast brukar jag, Malin och Robin laga lunch ihop, om nu alla är lediga. :)
Malin hade köpt fina blommor till mig också. 2 Vita och en Röd Gladiolus. verkligen älskar dom blommorna.  Precis hur fina som hest. mina favoriter :) Vad skulle jag göra utan dej? :)



Precis bokat min resa till val Thorens med min kvinna. Piff och puff i baken. Hallå? kommer bli precis hur bra som helst.  Pratat med henne i en timma nu. Gud, jag saknar henne precis hur mkt som helst.
Säger hon A så säger jag B. Behöver inte ens prata för att hon ska veta vad jag menar. Gud, jag har skrattat med och åt henne så jag har ont i magen. :)













Nehe, dags för sängen. jobb 6-15,30 i morgon, sen fika på stan med Gabby och så ska krii komma och hämta sina saker, ÄNTLIGEN. fullt upp, all night long. love it.

Tog lite kort på månen igår innan jag somnade. Den lyste in så starkt genom fönstret. Jag älskar verkligen fullmånen. Så himmla vacker. Synd bara att ja inte kunde får med alla konturer och sånt där som man ser i kameran. Skulle behöva liiite mer zoom för det skulle fasta.