tisdag 18 oktober 2011

Kettleball

Spännande dag. Jag tror jag förstörde lite av miN sömnryttmn i söndags. Somnade vid tio igår kväll och i morses kändes det som någon gett mig ett stort slag i huvudet. Att det började regna när jag cyklade till jobbet var bara ett stort fett +. Vidare började jag och Monica bygga om en gavel. Klockan 6 på morgonen är jag inte den stabilaste människan. Upp på en stege för att flytta hyllorna. Good work. Min hjärna och balans sov fortfarande.

Vidare råkade jag hälla tvätt medel på min vattenflaska, när jag senare skulle skölja av den sprutade jag mängder av vatten i min sko + att jag fick en fin touch på vattnet med tanke på att jag inte kom ihåg att skölja ut korken. Well done. Efter att jag senare körde in i stallaget och välte ungefär 2000 dricka flaskor så de ramlade omkull på hyllan älskade jag morgonen. Det var bara LOVE! meen efter frukosten blev det lite bättre. Jag och Sofie byggde om i pappret, vilket tog typ resten av dagen, förutom mitt kära bröd.

Har varit på kettleball för första gången i mitt liv idag också. Sjukt kul. Kändes att man verkligen använt sina muskler när man cyklade där ifrån.
Robin- måste vi cykla fortare?
Jag- whaaaat, jag KAN inte cykla snabbare.
Robin- åh fy fan vilken tur..
Rutigt kul, men jobbigt. Blir lätt en ny vana de där:)

Åh nu ikväll har ja städat lite, råttan ligger helt utslagen på sängen och sussar så gott. Mysigt när hon är hemma nu igen:) blev scones med te till kvällsmat, åh snart börjar desperate housewifeS:) puss på er.