onsdag 26 oktober 2011

Jaha.

Tiden bara rinner iväg. Var längesen jag delade med mig av mitt liv. Lika bra det kanske.

Kort sammanfattning. Fredags var jag hemma och kollade film, lördas var det jobb, lunch på stan med de där Goa och härliga människorna som gör mitt liv så jävla underbart. Robin klockan tolv, typ precis vaknat. " alltså jag är skithungrig, jag har inte ätit sen.. Igår?" nehe, de hade inte jag heller gjort om jag precis gått upp?:) kvällen bestod av mys och film.
Söndag vardet först jobb till 9, sen julmarknad och fika på minjong. Var sånt där riktig fint höstväder. Jag älskar verkligen sånna dagar.

Måndags fyllde jag år. Kunde inte haft en bättre dag. Underbara vänner som självbjöd sig till mig, efter att ha frågat om det var okej först då, såklart. Gjorde lite varm smörgåstårta och kladdkake som blev för torr. Fick en jättesöt blomma, te, en handgjort Ljusgrej och vin. Perfect day!

Igår var det lite jobb och träning. Försöker verkligen komma på vad jag gjorde ner igår, men minns inte. Antagligen inget viktigt då:)

Idag har jag varit ledig. Städade ut kökalådorna, vilket verkligen behövdes. Var hoa Malin en stud och bakade bröd, med 7olika sorters mjöl, filmjök och äpple i, och bullar. Fixat lite och haft en sån där bra dag. Livet leker med mig. :)

Nu är det sova som häller. Puss på er!