lördag 8 oktober 2011

Iphon

Jaha, nu äntligen har jag nog lärt mig min nya mobil lite bättre. Tog ett tag.:)

Igår var det jobb till 12. Hjälpte krii att rensa ut lite i förådet. Han har fortfarande inte plockat bort sina saker sen jag fick lägenheten. Känna som de börjar bli läge snart. JAa. Fick iaf bort lite, så nu går det iaf att stänga dörren utan att något ramlar ut när man öppnar den igen.

Va hemma hos Malin och koffe på kvällen. Käkade lite hemmagjord pizza och kollade fotboll. Jag var så rolig att jag gick hem tio över åtta, och la mig. Helt slut i huvudet känna det som.

Idag var det jobb 6-11:30. Hem och vila lite för att sedan gymma en och en halv timma med Felicia:) la mig på golvet när jag kom hem. gör alltid det , vet inte varför. Gött att bara ligga på ngt hårt ibland:)

Ska snart bort till kvantum och handla, sen laga lite mat hos Robin.:)

Tur jag har mina underbara vänner.