onsdag 28 september 2011

Våfflor.

Ledig idag, som sagt. Lyckades skriva de två gånger igår, i typ en mening. Nej jag var inte trött, bara lite Maria snurrig. Spännande.

Meeeen varför få sova när man är ledig? Vadå? sova? nej nej. Halv jävla åtta började de borra och knacka i väggarna. Jävla as. Förlåt mig, men ja. Det var ungefär min första tanke, sen när de väl var tysta, då hördes de från kvantum parkeringen. Bara för jag var så sjukt irriterad och verkligen försökte somna om.. så hörde jag alla ljud. Bra va? Inte alls bitter. istället för att ligga kvar och bittra mig igenom sängen gick jag ut och sprang en vända.  Något jag aldrig kommer lära mig är att jag inte funkar på morgonen utan mat. Det blir så mycket tyngre att springa då tycker jag. Det går ju, men jag orkar inte alls så mycket som jag skulle orkat efter frukost.

Halv tio mötte jag Malin vid Minjong och käkade frukost. Ägg, Bacon, macka, te, yoghurt och juice. Massa gott. Mättar en hel del också. Vi gick en vända på stan, köpte en tröja, fina blommor på torget och hämtade mitt paket från junkyard.
Ibalnd är jag mindre förtjust i att jag är tjej, med anledningen till att det finns så sjukt mycket goare kläder till killar på den sidan. visst, något plagg till tjejer men ja gillar de där stora kläderna, baggy och gross ska de va. Jag har ju en dold kärlek till DC och ripcurl åh det hade bara varit lite goare att vara a boy då. Även om  ja inte e skatare elle surfare så. :)

HUR SOM.. jag har även en förkärlek att sluta prata mitt i en mening och byta samtalsämne..
Följde med Malin och hämtade felix på dagis, handlade grejer till att göra våfflor och sen moffa vi.
Det var länge sen jag åt våfflor så det var extra gott. Blev inte så många i somras med Jannica.

Har precis gjort i ordning en taco-paj som står i ugnen nu. Dags att käka snart innan jag ska iväg på gympa med Robin. Ers! :)