onsdag 7 september 2011

Jag sitter och fixar lite med alla kort

Jag sitter och fixar lite med alla kort som jag har beställt en gång i tiden. Var ett år sedan ja framkallade sist,så det börjar bli dags att skicka efter nu igen. Hade hopptd på att få gjort det idag, men jag måste låna någon annans dator för jag har bara mob. Bredband och det är jättesegt. Kommer ta runt hundra år att ladd upp alla 200-300 kort jag har. Men det är så kul när dom kommer i brevlådan sen. :)

Annars, vaknade vid halv sex i morse och kunde inte somna om. Slog på sex and the city 2 filmen och underhöll mig med. Den är 2:28 lång. Nästan lite för lång.

Gick ut och gick en sväng runt i vbg och handlade lite.
Blev bjuden på lunch hos malin. Massa gott. Färsk pasta med tomstsås, och sallad. Jäääättegott. :)
tog en vända på stan med malin och kikade på lite kläder inför helgen. Det kan inte vara lätt att hitta kläder när man är gravid alltså.. Fanns typ inget.

Åh nu på förkvällen här har jag klippt och klistrat lite i mitt fotoalbum. :)