tisdag 13 september 2011

Oh. Har precis gjort ungefär världen god

Oh. Har precis gjort ungefär världen godaste kvällsmat. Minestro soppa och nybakta frallor med pumpafrö och soltorkade tomater. Blev faktiskt mkt godarr än vad jag trott. :) så nu ligger jag här i soffan, mätt och belåten.

Glömde berätta vad jag pysslat med i helgen. Fredags kväll va jag på bio. Jägarna 2. Spännande. Jag kommer verklugen inte ihåg ettan, mer än att jag vet vem de var som var mördaren Hm. Spännande. Helt okej film.

Lördags jobbade jag 6-11:30. Kilade hem och skulle vila en smul, men det blev ju aldrig av. Hade fått mina 430 kort som ja ville bläddra igenom och voops så var klockan två.. Sen blev hon halv trr och då var det lagom dags att hoppa in i duschen. Kvällen där var det jubileumsfest för hajen och kvantum.. Sinneskul!:)

Söndan var det jobb mellan 6-9. Gick helt okej faktiskt, hann dra i mig en liter med resorb innan jag somnade så kände mig inget bakis,bara trött. Efter jobbet blev de soffan och sen en promenad för att hämta min cykel. Spännnde dag. :) nehe, nu väntar disken.:)