tisdag 20 september 2011

Idol

När? När när nääär ska de lägg ner de programet? Känns som de snurrar på sin sista säsång nu kanske? Tyckte det var sjukt tråkigt att andreas eller vad han nu hette dråg sig ut igår. Han var ju grym!


Vaknade vid tre inatt av att ja drömde någon var i min lägenhet. Var till och med tvungen att kika under sängen ifall någon låg där. Det som gjorde det mer läskigt var att det öppnades och stängdes dörrar i trapphuset. Trodde först det var inbillning med efter att trix hoppat och sätt sig framför dörren förstod jag ju att hon hörde ljuden med. Hon gör alltid så när hon tror någon kommer. Iiisch, hatar sånt här.

I morgon är jag ledig. Dock har de precis börjat renovera min grann-lägenhet så jag undrar hur tidigt jag kommer vakna. Hoppas de börjar sent, men med min tur så är det lite oklart:)

Hur som, nu är de sex and the city, mys med trix som ligger utslagen på min bröstkorg och te som jag har framför mig. Sinnes!