måndag 26 september 2011

DC woopwoop

spännande dag. Ers.
jobbade 6-13, gick hem och somnade direkt på sängen. Tokigt trött.
Käkade lite mat och hade endel ångest över att jag verkligen inte orkade ta mig ut. svnigött väder, men ja hade ingen ork alls. Känns så där seg i kroppen, ni vet, hej ja börjar bli sjuuuk IGEN!
trotsig som jag är så hängde jag med Robin till friskis och svettis och förnya mitt gymkort. Gympa, medel.
Sådär spännande. Kände som jag kunde sprungit 5 km lätt efter åt. Blir nog nån annan gympa i framtiden.
Jag gillar gymmet med. :)

Åh ikväll, sitter här irriterad som ett bi över att jag inte hittar min värmekudde. ont i axlarna och den hade verkligen varit bra att ha nu. icke. Tigerbalsam bli min bästa vän inatt.kändes som

Har förövrigt precis beställt lite från junkyard precis så får tänka på det istället.  Åh lite annat:)
 NIIIICE!

 i morn blir de hajen 6-14 & Espresso 15-20, sen e de ljuspartey hos Jessica. Massa fint!