måndag 19 september 2011

sån där mysig måndagskväll.

Helgen i sin helhet. 

I fredags hade jag mina vredes utbrott på tre igen, som ni kanske läste. Helvete vilket jävla skitföretag.
Hade lika mycket problem med min gamla telefon, med mitt trådlösa internet, och ändå väljer jag att förlänga mitt mobilabonnemang. Det är ju nästan lite spännande av mig att tänka så. Hej pucko.

Eftermiddagen där va ja ute en sväng med Trix. sinnesfint väder ju! Tog en promenad med Robin till fästningen och bara njöt av solen. sjuk gött, så hade vi en smula till picknick med. Mysig.
Kvällen bestod av lite krubb, öl och vin och spel med Linus, Danne och Gabby.
Jag älskar spel. Riktigt kul.

Lördags vakna ja sent. Gött att få sova ut lite. tvätta och plocka lite hemma, tog en lååång promenad och pratade med Jannica. störtskön.Hon har alltid något helt galet att berätta som gör min dag. Thaaank you!
Kvällen där spenderades hos Sofie med massa spel och sen utgång på Oskars.

 
Jobbat idag, 6-14,30. Va hemma hos Linus lite förut och klappade kattungarna. precis hur söta som helst. Nästan alla har öppnat ögonen nu.
Tog två rundor i påskbergs skogen, städad, SKICKAT iväg 4 sidor långt klago brev till 3. Ge mig en ny mobil för helvete.  Åh nu är det kväll, sinnesmörkt ute och det regnar och blåser. Jag har tänt en massa ljus och trix ligger och spinner på sängen. Precis hur mysigt som helst.

Ciao