onsdag 14 september 2011

lite utav den där sommaren..Gick lite för fort för mig.

 
Min sommar i bilder, iaf några. typ som sista veckorna.
 Kräftskiva hos Mike P. Dock är jag lite mer för inlands kräftor än vad folken här på västkusten är. Spännande va? Det blev i alla fall en rolig kväll mitt ute på landet. Sen var det ju bartömning på sociten med så vi avslutade kvällen där.
 
Janka 34 och Jens i högsta hugg. nice.


Så var det tipspromenad, som jag och jannica vann förövrigt. jag tror vi hade 10/12 rätt. hur nu det gick till. Lite spännande det med,

Adina var och hälsade på mig på hennes semester. Kom påtisdagskvällen och sen åkte vi hemtill Tirbo på fredagen och var där lite. hälsade på mormor, var på marknad, badade och käka gött. Lördagen åkte vi in till
 Skövde där Jessica, Robin och Felicia var. Felicias pappa bor där så de slagga hos han. Käka lite gott och hade förbannat kul iaf.



 
typ sista kvällen jannica var hemma och festade innan Lund stal tillbaka henne. Ersigt gjort, men jag förlåter dig. Riktigt skoj med.. Någonting säger mig att det även var då sjömännen var i stan.. 


Hade fina Josse på besök med. LOvely!
Jag bara råkar gilla dej här felicia.. ts.
Bilder från jubileumsfesten i helgen. Spännande, jag fick fram kameran  några gånger. 


 Jag och Malin. Åh så lille magen
Räkfestivalen, som jag tror de hette, om det inte var kräftfestivalen.. Var hur som helst iaf nere och käka lite kräftor med Robin & Hanna. Mumsigt och gott. dock jobbade jag dagen efter så det blev en lugn kväll.