onsdag 21 september 2011

Jägarna

Ledig dag idag. Vaknade kvart över sju utav snickarna. Jäättekul! Hatar att dom renoverar i min grannlägenhet. Det kommer nog bli fint! Väldigt fint tror jag. Det var inte länge de som precis flyttade bodde där. Va en gammal dam som bodde där innan och va inne i lägenheten och kikade då. Jag har ett sånt där hål i taket på min toalett, och i den lägenheten är det ett hål i vardagsrummet. Jättefint. Hon hade ett matbord under,såg så mysigt ut.  Hm, nåja. Jag lyckades i alla fall att somna om och vakna vid halv nio.

Tog en tur ute i påskbergsskogen. Sjukt jobbigt.kändes som den där andra andningen aldrig ville komma.
Jättetrevligt väder idag förövrigt, regnade i stort sett hela förmiddagen så jag låg i soffan och kollade sex and the city och myste med trix.

Kilade hem till robin på lunch vid ett tiden. Ja malin och robin brukar ha lite lunchmys på onadagarna. Idag blev det panerad torsk med pressad potatis och kalls sås med sallad. Svingött rent ut sagt. :)

La mig på soffan nu, igen!! Och kollar på jägarna. Kollade på den förra onsdan, men såg inte färdigt den kom jag på nu. Hm. Spännande dag. Jag har noll energi till något, så idag tar ja det bara väldigt lugnt.