tisdag 6 september 2011

Bra på att uppdatera?

Sådär ja. Då så, då kanske jag kan uppdatera lite igen. Kommer inte ens ihåg vart i mitt liv jag var sist jag skrev något. Hm. Semester? I sthlm med linus, danne & gabby. Bodde på långholmen i en husbil. Skitgött och nära till stan. Blev dock besviken på utelivet i sthlm.. Fanns inget förutom två ställen och såklart var det sthlm fashion week så man var tvungen att vara listad. Kikade runt lite på stan,köpte lite kläder, kollde museeum,splade spel, allsång på skansen m.m.

Andra veckan på semestern var jag hemma i tibro hos mamma och hälsade på,kikade in i Nils och Jennys hus, hälsade på mormor och hade det bara mysigt.

Förrförra veckn hade jag Adina här hos mig också. Tog en sväng till Ge-kås, gick på stan och hade det mysigt. Det blev även lite film.och SATC! Love it. Det finns inget bättre. Jag vill också bo i nw!

Adina va hos mig tis-fre, sen åkte vi vidare till skövde och mamma.
På freda kvällen blev det räkor,vin och mys påbalkongen. Mormor var också med vilket var extra kul.
Lördagen bestämde vi oss för att åka på marknad till Tiveden. Sånt där mysigt!:) Jag,mormor,mammma och adina. Adina och mamma badade även på vägen hem i någon liten sjö utanför karlsborg.
På kvällek mötte vi upp robin felicia & jessica för lite a la fiest på matfestivalen. :)

Hm, nu är det hösten som gäller. Spännande...