tisdag 29 mars 2011

this is a disaster

Nehe, skämt och inte skämt. Var tokigt länge sedan jag skrev.
Onsdags var jag ledig. Precis hur gott som helst. Fick städat ordentligt. Myste med trix, plockade massa hemma, var ute och gick en långunda. Jag fick dock inte köpt några springskor. Jag vill nog testa de jag fick i julklapp ändå.

Torsdag. Jobbade till ett. Skulle fikat med malin efter men hon hade lite att stå i just då. Hon sa, men du brukar ju alltid träna efter jobbet, ska du inte göra det nu också? Kände mig inte alls tvingad då. Sprang en sväng på 40 min. Fikade efter det med malin på minjong. Käka potatis med räkröra och sallad, UTAN MAJS!:) kikade i lite affärer och sen gick vi hem. Kvällen va lugn. Chill i soffan och med trix. Mysigt!

Freda. Lång promenad med malin på morgonen. Städa lite och myste med trix. Jobba 12-19.malin har börjat jobba kväll mes mig nu så det är bra. Roligt och bra. Jannica kom hem i fredags med, så vi bakade våfflor och satt uppe och pratade till sent. Sent för mig sm skulle jobba.

Lördag. Jobba 6-13. Mötte upp robin o jannic för lunch på ströget. Gick en vända på stan, myste med trix innan jag åkte för att lämna henne hos andread. Segt. Jag saknat henne tokigt mkt nu! Mötte jannica och malin för lite mathandling. Åkte till malin oxh laga paj. Koffe och jens kom då med. Sen gick kvällen vidare med mängder av vin, mat bowling och skratt. Oscars avsluta natten.

Söndag.  Jobba 6-9. Sjukt segt men jag fick ändå mkt gjory tyckte jag. : ) resten avdan vila jag.

Måndag. Jobb 8-13. Långpromenad med jnnica i solen. Gjorde mat och åt våfflor på min balkong. Tröna på högskoleprovet. Finns gammla ja kollar på. Sen vart de scones och mys med jannica hela kvällen.

Idag. Jobba 9-13:30. Gick ut och sprang 40 min. Träffa angelica o köpte födelsedagspredsent till gabby, hem till jannica en sväng, pluggat lite matte b och kollat oc. Nu är jag äntligen i soffan och väntar på desperate housewifes. Gooott!:)