söndag 20 mars 2011

saturday night forts..

Hann inte skriva färdigt förut för de ringde.
Hur som, svinkul i fredags!:)

Igår skulle vi kolla på bort till linus. Matdalsbord. Hittade ett läckert som passar in riktigt bra. Det tog ungefär hela dagen.. Kvällen var jag hos jessica som fyllde år i fredags. De vadärifrån mitt läckra kort kom ifrånförrwsten. :) tänkte inte dricka så mycke. Fortfarande sxhlet sen fredagkvällen, men så fel ja hade.
Felicia blanda 50/50 grogg och påt ogen. Spendera natten på oscars med felicia, sen kom sofie. :) va hemma vid halv fyra. Rolig kvälk igen. Bra där.

I morse låf ja en smula länge. Halv ett gick ja upp. Hannmed att se den nya cornelis filmen. Helt okej. Vrit och hämtat min cykel,kollat vart jag ska på intervju i morgon och handlat. Nu är de soffan som gäller fram till 8. Då ja ska lägga mig. ;)