tisdag 15 mars 2011

Liiite gott om man säger så! :) bör

Liiite gott om man säger så! :)

började dagen med en promenad. Gick upp kvart över sju, tog en promenad vid havet och sen tillbaka. Tog inte med min mobil, annars hade ett kort med utsikt över kurorten och havet varit givet. Så härligt att kunn gå tre minuter och sen se havet. Fint!
Gjorde en frukost med fil, banan,vetegroddar och havregryn, en smörgås och en halv apelsin. Orkde inte hela. Sinnesgott var det. Kikade lite på nyhetern. Hur stort är inte det som hänt dä borta i japan? Allt händer verkligen på en gång? Inte nog med jordbävning,tsunami och vulkanutbrott. Dödlig strålning med.

Började halv tio idag så gick halvvägs till jobbet, sen fick ja cykla för att komma i tid. Jag hr fått en frystimma på mitt schema och idg va första dagen. Gick bra faktiskt. Anton hade plockat ihop en pall till mig,snäll som han är.
Slutad kl 14, gick hem. Så otroligt gott nu när det börjat bli vår. Känns som man vill vara ute hela tiden. Gjorde ett grattis-kort till Hanna aom fyller år i morgon och postade det. Passa på att handla lite kassler samtidigt. Tänkte tärna kassler,blanda ihop med lök, beanäsås och ris, på med lite ost och in u ugnen till kvällskrubb. Väldigt gott.

Har precis ätit lite lunch/ gott att äta magen är hungrig mat. Blev två mackor och en kronärtskocka. Hur man nu stavar till det. Gott är det iaf. Lite smällt smör med citron i också som pricken över i.
Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa lite mer ur min tjockisbok. Baara 734 sidor. Jag har änsålänge läst... 38. Käämpa maria! :)