torsdag 31 mars 2011

Det är dags att visa mina blommor:) Ida

Det är dags att visa mina blommor:)

Idag har jag gjort, nästan mycket.

- Började jobba klockan sex. Upp och hoppa vid fem,frukost,smink sen cykla iväg. Jobba till 11. Lagom sådär.:)

- gick ut och sprang en runda på 45 minuter. Räkna ut att det är ungefär 6-7 km. Ja, jag springer inte fort..
- Duscha och gjorde mig iordning, sen kom linus. Lagade mat. Pastasallad med kidney-bönor,ägg,kyckling,fetaost,tomat, sallat,kronärtskocka bla. Sinnesgott. Diskade upp och snacka lite.

- ner till malin,felix och robin so fikade på blådörren. Jag tittade bara på. :)

- kikade i affärer,lämnade tillbaka en t-shirt oxh bytte storlek på en skjorta, köpte en tröja, ett par byxor och ett linne. Gott.

- pratade med min underbara mamma en sväng. Hon lyckades beställa en kod till mig så vi kan kolla på min pensionsavtl nästa gång jag är hemma. Längtar..

- planterat min blommor på kortet. Lite påskaktigt. :) älska att håll på och pyssla med sånt dära:)

- nästa punkt är lite plugg på högskolegrejs. Orkar inte,det är inte kul!!!!!! Ska kanske, men först är det krubbe dags. Gott med mat,älskar mat!

Puss på er så läng