torsdag 17 mars 2011

Oooj. Gott med vår!! Det finns

Oooj. Gott med vår!!


Det finns inget som är bättre än vår! När man komme ut och kämner att det verkligen luktar vår. Underbart. Nu väntar ja bara på att de ska börja regna och lukta sommar. Gott!

idag jobbade jag 6-15. Skulle egentligen jobba 6-11, men Frida var sjuk så jag fick jobba över. Sjukt gott med lite extra pengar.

Efter jobbet mötte jag upp malin och felix. Tog en fika på minjong. Chiabatta med kyckling och bccon , sallad och currysås med mangobitar. Sjukt gott. Efter tog vi en promenad utmed havet. Tjöta lite skit. :) ikväll ha ja inte gjort så mkt. Duschat, pratat lite mer med malin. Som koffe säger hon är min särbo. Hon är min stöttepelare. Bästaste Malin! Nu e ja i sängen. Time to sleep.:) sov gott!


Oh lägg märke till kortet. Detta är anledningen till att man bor i vbg. Solen,havet,luften. Mysigt!