söndag 13 mars 2011

påväg tillbaka..

Sådär. Då var de söndag igen. Tråkigt väder och det är verkligen söndag.

igår var det ju kalas hos Nils i hans nya lya. Stort och fint hus. Klart mkt att göra men väldigt mysigt ändå.
Erik, hanna och bäbisen var där, mamma och Gunnar, Nils jenny, jag och Linus. Självklart stålkvinnan, hon som jag hr som idol, min mormor. :)
Åt lite smörgåstårta,tårta med kaffe och öppnade paket. Som en andra julafton ungefär. Mysigt att träffa den lilla med.

På kvällen bowlade vi och kollade på melodifestivalen hos nils. Riktigt mysigt. Jag kommer inte ens ihåg sist som ja träffa nils så läng. Dock försvann erik m co och pappa hem efter tårtan.

Idag åt vi en god frukost,gröt i stora lass, tog en promenad genom brittgården och stannade hos mormor en stund innan vi gick till mamma. Erik o co kom förbi och fikade en sväng. Lagade lite mat och nu är vi påväg hem igen. Tiden går så fort när man är hemma. Tråkigt men sant. Denna helgenvar jag dock bara hemma så det var lite lugnare iaf. :)