torsdag 10 mars 2011

all night long.

Åh ers. Idag har jag äntligen fått jobba igen.

Jag sov en sväng efter jag jobbat i fredags och vaknade upp med feber. Tog en alvedon,drog på bio och sedan kände jag inte av febern något mer.

I lördags var vi en sväng på stan, fikade,kollade i affärer och tog det allmänt lugnt. Det var ju jättefint väder ute. Något som jag skulle vilja kalla vår. På kvällen var ja hos Gabby på lite förfest och sen oscars. Ja och Angelica. :) kvällem slutade i lagom tid med en kebbrulle vid halv fyra-tiden. Tiden rann iväg även fast vi gick från krogen vid två.

Söndags var de vasaloppen,angi kom och åt frukost och pratade lite skit med oss. På eftermiddagen åkte jag och linus till torpa. Fikade med hans familj och satt i solen. Sjukt gott att det inte är vår.längre. Kände mig kraslig på kvällen där.. Och när jg vaknade på måndan va de massa feber. Har inte gjort annat än bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv i tre dagar så idag fick jag iaf jobba. Braaa!

Städade en smula när jag kom hem. Pälsbollen trix fäller sjuka mängder nu. Fixade lite med databurken och vilde en sväng innan ja lämna trix. Saknar henne redan. :) nehe nu ska jag kasta ett getöga på tvn innan ja somnar. Natten.