måndag 14 mars 2011

Jag sitter här och letar efter lediga jobb. har ni något i bakfickan kan ni väl hojta till? Vore trevligt. Mitt cv ligger på min hårddisk som är hos linus. Som plåster på såren skickade han cv:na till mig, Då upptäcker jag att jag inte har word på min dator. Åh jag hatar elektronik. Det ska alltid krångla. Världen var så mycket bättre när man fick gå till posten varje dag för att posta, och såklart när brevduvorna fanns. Nu sitter jag coh väntar på att han ska komma hit och instalera word. Åh ers.
För tillfället sitter jag och funderar på om jag ska skicka efter lite kort också. Såg någon anons att fuji hade något erbjudande. 100 första korten gratis. Det lät väl bra? hm men ja just det ja, mina kort ligger ju på de där minnet som är hos linus. så var det ja. Bitter? nej nej :)