torsdag 15 september 2016

Sol och september













.Wow vilken dag.
Började dagen med en morgon pw klockan 8. Vaknade som vanligt när jonte gick upp. Tog ett dopp på damernas på vägen hem. Det var helt spegel-blankt och vindstilla. Så himla underbart!
Städade, tvättade och fixade hemma fram till tolv, där efter tog jag bilen till Getterön.
Jonte kom och sällskapade mig med en lunch på parasollen, sen åt vi en glass i solen efter stt vi badat. Han åkte tillbaka till jobbet sedan och jag stannade kvar för att vänta in Malin och barnen. Var kvar ändra till halv sex, då var jag så kissnödig stt kag knappt kunde stå.
Hem och iväg direkt igen. Hanna och Ludde kom och hämtade mig för lite käk vid ankaret. Solen hann dock gå ned innan Jonte kom så vi åkte hem till dem istället. Lite kaffe och kladdkaka innan vi åkte vidare hem. Lyckats bli dunder-förkyld också. Heja mig, men vilken underbart ledig dag jag haft. Wow!