fredag 9 september 2016

God kväll i stugan!

Hej på er.

Hoppas ni spenderar er fredagskväll på det allra bästa sättet.

Jag har jobbat fram till 21, sedan haft en myskväll hemma. Gick och funderade länge på vad jag skulle fylla min magsäck med idag. Tillslut kom jag fram till kräftor. Jag har varit sugen på det så himla länge nu, och idag passade det verkligen. Köpte hem 4 st, lite bröd, ost och avokado. Fantastiskt gott.Kollat lit halvhjärtat på en film " my brothers girlfriend". En sån där c-kändis-film. Man flinar lite åt den, har inget sådär wow-budskap och är inte jättebra, men en helt ok underhållning.  

I morgon blir det först frukost på lilla träslövs-bageri, sedan en stund i solen innan jag ska jobba. Kul att det ska bli strålande sol och +25 grader i morgon. Typiskt att man ska jobba. Förhoppningsvis får jag fint väder på söndag! 

Nu går mina ögon strax i kors. Sov så gott alla!