torsdag 22 september 2016

Åh där försvann all lust att blogga..




























.Haha de var inte länge min lust till att blogga igen höll.
Kommer inte ihåg vad jag skrev om sist. Antagligen var det endast bilder?
I tisdags var det iaf frukt och grönt/blommor/färskvaror mässa.fantastiskt trevligt att gå där och smaka på alla goda rätter som kockarna lagar. Här är en bild på shitaki svamp med någon kronärtspure med vitlök och gräslök. Sedan en efterrätt med kesella, brödsmulor, selleri och hallon. Mums.

Fick med mig lite grönt hem också..

Har försökt motivera mig till att träna på Friskis i veckan, men avbokat varje dag. Tagit en löptur i spåret istället. Passa på nu mesans man kan tänker jag.


Sedan har jag även gjort banan-pannkaka till lunch varje dag. Det är så fantastiskt gott...! En banan och två ägg. Mixa och stek. Lite bär och nötter till det och du är hemma. Himlen. Love IT!

Idag blev det en löptur vid strandpromenaden, slängde mog sedan i havet innan jag fortsatte hem. Balsam för själen.

Kisses