lördag 3 september 2016

Lillan







.Alla dessa söta bilder man får på Edwin. Söt så att man vill äta upp honom. I veckan hade vi inventering på jobbet. Jobbade först 6-15, sedan 18-23:30 för att sedan jobba 5-9:30. Efter det är man rätt mör i både kropp och huvud. Gjorde frukost och åt i sängen innan jag vilade en timma. Vid lunch träffade jag Hanna.B på EB lunch och kaffe på mignon. Åt deras goda fisksoppa. Till kvällen tog jag en tur i joggingspåret innan jag fixade mat till mig och Jonathan.

Igår var det en rörig dag på jobbet. Fredagar har på något sätt en tendens att bli väldigt rörig. Vet inte varför.. Det är mycket som ska göras och det mesta är admin, vilket jag tycker mindre om. Jag älskar stt jobba i butik, men att kolla siffror, inköp och förhandla med leverantörer är ett moment jag tycker mindre om just nu eftersom det tar sån tid.

Efter jobbet blev det en kaffe med Hanna.E. Både gott och mysigt. Go tjej!
Min fredagskväll spenderade jag hemma. Först en löptur, sedan ansiktsmask, röd-tjut och god mat med Jonathan. Mysigt avslut på dagen.