tisdag 13 september 2016

när det är +27 grader...


Dagen började inte alls i min smak. Jag skulle bygga om ljus och servetter med en kollega. Den nya revideringen för hösten. Alla nya och fina nyheter kommer in i butiken. De har stått i källaren i lite över en måndag och lockat mig, men det har inte funnits någon tid. 

Hade även en sjuk, så jag fick överge revideringen och överlåta den till den andra personen medan jag fick köra frukt. Hur som, eftersom det har varit tisdag var det enormt mycket att göra, i vanlig ordning. 


Spang nästan ifrån jobbet. Tanken på att det var 27 grader ute och att jag jobbade gjorde mig lite ivrig. Väl hemma insåg jag att det var lite små-disigt.  Slog josse en signa och bestämde en utomhusträning. 

Tog cykeln till josse, sedan sprang vi bort till kurorten och tränade lite på deras utomhus-gym. Gjorde lite egna övningar och tröttade ut våra kroppar. Sprang sedan tillbaka och vidare till damernas och tog ett kvällsdopp. Ryktet sa att det var 17 grader varmt i vattnet. Varmt vet jag dock inte om jag tyckte att det var.. 


Efter lite röj här hemma och lite dusch ska ja äntligen få äta lite kvällsmat. Det blir mackor ikväll igen, lite ägg och fil. Hösten är verkligen här.. haha.

En dags jobb kvar, sedan får jag äntligen vara ledig på torsdag!