tisdag 27 september 2016

Min bok



















.Igår efter jobbet var vi på banken. Man måste tydligen äga 2050000 kr för att bo i vår lägenhet och riktigt så mycket stålar har vi inte. Att ta ett litet lån är ett måste. Fikade lite efteråt och sedan var vi på Mio för att kika på köksbord. Soffbord köpte vi förra veckan. Jag vill egentligen inte köpa något innan vi flyttat in. Känns som man vill bo in sig och veta vad man vill ha och passar. Jonathan är tvärt emot mig. Vi får se hur det blir.

Var och träffade ett power hour pass med hanna e på Friskis och sedan blev det hemmagjord pizza. Gott och lite nyttigt. Det var isf svartkål på!?
Passet var hårt och eftersom min lunch uteblev var jag helt förstörd efter. Träna aldrig på en fralla och en kaka. Värsta jag gjort. Jag som alltid äter som en häst med.

Idag har det varit jobb, sedan ett besök hos vår leverantör, OLsegården. Det var jag och mina frukt-kompanjoner. När jag väl kom hem lände jag mig helt slut i huvudet. Sån stress på jobbet att ögonen går i kors och hjärtat slår X2000. Kommer de någonsin bli bättre. Hatar känslan av att man aldrig blir färdig och kan känna att man gör ett bra jobb. Även om jag vet att jag är duktigt och bra så finns känslan ändå kvar att set inte räcker. Suck.

Tog en promenad med Hanna b och en kaffe, sedan en snabb dusch och kvällsmat i sängen med min bok. Nu är det dags att sova. Natti!