torsdag 8 september 2016

En lugn kväll vid vattnet.







.Jag försöker vänja mig av vid fb och Instagram.. Det är nog framförallt därför jag börjat uppdatera mer här.

Shoppat loss idag. En ny skjorta, två klänningar, en blus och ett par träningsbyxor. Allt för 989:-! Nöjd är jag, verkligen. Gillade verkligen allt så hade svårt att välja.
Efter shoppingen, med Jannica i lurarna, tog ja en snabb lunch innan det blev pw med Fia och flora. Så varmt det var! Tog en fika vid ankaret med fikabröd från kustbageriet. När jag väl kom hem sen var ja fortfarande så varm att jag tog bilen till 5:e vik. Sån mysig kväll. Spegelblankt hav och inga kalla vindar. Tog ett dopp, sedan läste jag en stund. Tappade helt bort tiden, så nu väntar jag på stt potatisen ska koka färdigt innan jag svälter ihjäl.. Hjälp!

Gnager på några äpple-chips som jag gjorde tidigare i morse. Har ni aldrig ätit det så måste ni testa att göra! Love it!