måndag 10 mars 2014

Måndaaaag

Måndag morgon. Det var riktigt segt att gå upp idag. Klockan ringde många gånger. -fördel, man kan znoosa så mkt man vill utan att störa någon!


Man märker av att det börjar bli vår nu. Härligt. Solen är påväg upp när man går till jobbet. Så himla skönt!

Blev bombaderad av Felicia innan idag med både bilder och text. Finns det något bättre att komma upp från jobbet och ja massa söta djurbilder att se? Åh en himla massa rolig text om allt från himmel till jord. ☺️


Dagen har fått fort, men ändå långsamt. Byggt in lite utförsäljning, blommor och fått hela påsken. Snart är det dags att bygga upp den. Längtar lite. :)

Efter jobbet åkte jag till gymmet. Var där lite mer än en timma, sen handlade jag på hajen. Pratade lite med både Malin och Felicia. Kom hem, slängde oå en tvätt och plockade upp min packning, gjorde mat sen vipps var klockan åtta. Tiden går så fort!:)

Efter har jag sett färdigt en film, pratat med mamma och Malin, nu är klockan halv elva. Jag som hafe tänkt jag skulle hinna med aå mkt idag. Haha jaja, det finns ju kvar i morgon med.

Nu ska jag sova, men innan ska ja se lite bya filmer på Elsa som jag fick tidigare idag. Mys!