måndag 31 mars 2014

målarfärg

idag har jag varit så trött, att det känts som jag kunnat somna stående.
Vaknade tio över fem, kollade på klockan och tänkte " gud, detta kommer aldrig att gå."
Det var bara att släpa sig in i duschen och på med jobbkläderna. efter några djupa andetag gick det.

Jag har fått några mer timmar till min avdelning, eller rättare sagt så har jag tagit över smink-avdelningen så att jag ska få mer timmar och personal till mina avdelningar. Skönt! Det betyder då med andra ord att jag har hjälp av Emelie varje måndag. Jag tror inte ni förste hur skönt det faktiskt är att komma hem i tid från jobbet?! att kunna gå hem vid fyra, träna, laga mat och umgås med folk... inte bara gå hem, träna och sedan dö i soffan för att sedan släpa sig till sängen, och sedan upp klockan 5 nästa morgon igen. underbart.

idag eftre jobbet sprang jag först en tur på 5 km, sen ner till espresso house på en kaffe med Malin och Robin. älskar deras kaffe. gott!
ikväll har jag sedan hängt upp min spegel på rätt plats, röjt i min tv bänk och hyllan bredvid. mitt hem är åter igen ett kaoooos! 
målat om mina bänkar också,så känner mig en smula hög av målafärgen. har öppnat köksfönstret så det får vädra lite inatt. hoppas att jag inte vaknar inatt, frusen som en is-glass bara :) 

nu tänkte jag allt sova lite. skickar upp lite bilder på bänken som snart är färdig :)
natti!