onsdag 12 mars 2014

Det blir aldrig som man tänkt

Fick ett sånt fint kort på Elsa idag☺️ Mysigt. Solen har varit framme och visat sig idag med. Att man kan få så mulet energi av solen? Galet.

Testade på en ny glass idag på jobbet. Jättegod faktiskt. Gjord på kokosvatten och något mer. 186 kalorier i hela glassen. Vilket är hyfsat bra vad jag förstår det som?!
Fixk med mig Emelie ut på ute-lunch idag. Sån värme solen ger? Underbart. Man vill ju bara le.


Efter jobbet blev det gymet med Sofie. Ev sväng förbi hajen också. Snodde en kram av Robin. Ibland behöver man bara en kram..

Så fick jag ett sånt fint sms av Jenny idag. Åter igen positivt och massa energi. Hon har helt rätt. Ju mer jag tänker på mitt liv, desto bättre mår jag. Det känns bra, faktiskt.

Daga för sängen. Idag är jag helt slut.