tisdag 18 mars 2014

ikea

åh! jag har äntligen fått min nya säng.
äääääntligen. jag tror inte att ni förstår hur mkt jag har längtat efter denna..
Min absout favortisäng över allt står ju hos Gunnar, dvs min gamla säng som jag hade när jag bodde hemma. himmelriket liksom.
När jag och Andreas gick i sär och jag flyttade till min etta så fick jag hyra den i andra hand första året. killen som hade lägenheten i första hand hade ingenstans att ställa just sängen så den fick vara kvar, och min säng åkte till Gunnar när mamma sålde huset.
Nu, efter jag flyttat hem från Victor så har jag haft så sjukt ont i ryggen..
Min ikea vistelse med Felicia och Sofie slutade med ett impulsköp på en säng. lovely. bara hoppas på att den är bra nu också :)

Annar då?
Jo. vaknade två gånger inatt, antagligen av sängen.. så låg och lyssnade på musik. blivit helt besatt av en låt, mapei - dont wait. den gick stadigt på repeat inatt. gillar gunget i den.
Åh självklart enya. Bästa. Jag saknar alltid Erik och Nils när jag lyssnar på henne. Sånt där minne från när man var liten. När vi var i sälen något år, så lyssnade vi alltid på henne när vi låg i våra våningssängar och skulle sova. 

gick upp vid åtta tiden och tog en springruna på 5 km, snabb dusch, frukost och sedan iväg till ikea. köpe då som sagt en säng, en byar och två hyllor/bänkar till toaletten. nu är jag allt fattig, men nöjd. Ska bara försöka bli av med min gamla säng, och all bröte man lagt på dig under sina år. jag är expert på att samla på mig saker.. onödiga saker som man borde slänga. Sofie lundin sa en line till mig i fredags-  kill your darling.  i Will!

nähä, nu dör min dator snart och jag ska väl försöka hoppa i säng. 
natti på er alla.

ps. insåg idag när jag läste ett inlägg att jag har väldigt många stavfel och utbytta ord. hm, min T9 på mobilen är inte het 100. Absolut inte jag heller. hoppas ni förstår ändå :)