måndag 24 mars 2014

helg i Text..


Jag orkade inte skriva allt på mobilen förut, så det blev en bomb med bilder och text nu istället.
kommer inte ihåg riktigt vad jag delade med mig om sist, så förlåt om det blir lite dubbelt.

fantastisk helg i form av vänner, jobb, mycket sol och alkohol. 
Fredagen började med lite jobb, träning, sedan en öl hos Victor F med lite spel och vänner. åkte hem tidigt då jag började jobba klockan 6 i lördags. Jag glade verkligen att jobba helg på hajen, men just nu känns det så fantastiskt meningslöst att va där mellan 6-12. utan ob. Halva lördagen är borta, även fredagen för man kan ju inte vara uppe så länge som man vill.. 

Efter jobbet i lördags ringde jag Felicia, hon fyllde ju 23! Tog en kaffe på Espresso house i solen, sedan kom hennes mamma och Niklas och hjälpte mig bort med all skit i min lägenhet. säng och möbler. Skönt att bli av med det, och nu är det mer plats till att röja. Jättebra! ( ska bara hinna nu med..)
Eftermiddagen bestod sedan av rosé i solen med 'Felicia och Josefine på mignon, innan lite kaffe hos mig.

Kvällen bjöd på vin hos Vicky. Nathalie fyllde också år, men 25, så vi var där och firade henne. Jättetrevlig kväll som avslutades på Orcars.
Jag måste ha någon form av väckarklocka i mig när jag är ute sådär.. även om jag somnade väldigt sent vaknade jag vid halv åtta och var klarvaken. Robin bjöd bort mig på frukost så det blev en jättegod "fransk" frukost. :) handlade lite på kvantum och sedan gick vi  till han. mysigt så!

eftermiddagen bestod av picknick i socitetsparken med Josse. mat och kaffe, mängder av kakor. solen var ju framme och då får man allt passa på.

lite träning på friskis på kvällen innan vi totaldäckade till tacos och en go film i mon soffa. somnade rätt så gott i sängen efteråt.


what so ever. 
Vardagen känns bra. Jag är fortfarande förvånad över hur glad jag är, och hur lätt allt känns.
Hur långt borta Victor redan är, och hur bra det faktiskt känns. 
Lite tråkigt på ett sätt, för det känns ändå som att jag varit själv i flera månader, och inte bara tre veckor.
Det är väl i sin tur ändå bara bra, och skönt.
it wasn´t meant to beee helt enkelt och det har jag väl insett lite under tiden, men inte erkänt för migsjälv. 
Jag har faktiskt ingen bra förklaring på varför det känns så bra, och lätt annars.
Ev för att jag ändå gått igenom så mycket med just han, eller om jag vuxit upp lite och lärt känna vad som ändå är rätt och fel för mig. Det blir så mycket enklare när man vet, när man inser att personen i fråga faktisk inte är vad man vill ha. Jag har aldrig velat förändra någon som jag har varit ihop med, det har varit viktigt för mig. Jag kanske mer har förändrat migsjälv för att passa in och bli omtyckt. vilket är fel, så klart. bee yourself. Det håller bäst i längden. Sätt dig själv i första hand. Du ska må bra, vara lycklig och glad. Hur ska man annars orka med att sprida energi vidare till andra? 

som jag svamlar... 
nu är det nog dags att sova. i morgon väntar det jobb igen.Sommarprojekt är på G i butiken!

Godnatt mina vänner.