lördag 1 mars 2014

Blogga..

Jag glömde verkligen av att uppdatera min blogg, lite illa. Det är så kul att gå in och läsa vad man skrev för ett årsen ibland, och då är det ju en fördel om man faktiskt uppdaterar.

Vad har hänt? Massor.
Men de va då de. I veckan har jag jobbat och tränat, började veckan med ett pass 6-18:45. Lång dag, men rolig. Jag ville testa på detta med bok-rea iår. Bokrean började i tisdags, så jag byggde upp min lilla rea på måndags-kvällen. Ganska mycket böcker till bra priser och bra titlar med.

I tisdags var det först frukost hos josefine, sen lite träning på gymet, städade och tvättade, sedan fika i vårsolen med Felicia . Skön dag.

Onsdag var det jobb, sedan klippning och färgning hos Monica. Nu är håret superkont igen. Saknar mitt långa hår.

Torsdags var det shopping-runda med Robin, fika på stan, träning på gym och sedan till Malin och umgås. Mys!

Igår var det en lugn dag. Jag och Victor gick och la oss vid 8. Inventeringen började 5 i morses aå det var välbehövligt. Blev bara en 5km springrunda, packning och lite mat hemma. Men det är också mysigt.

Ikväll blir det avicii med Victor, Monica och Filip. Spännande och trevligt. Sitter på tåget nu och har precistit tre-rätters. Förrätt var pepparrotscreim med hjort och lingon, sen lax krabbröra och potatis med gräslökssås och sen en jättegod chokladkaka. Nomnom!

När vi kommer fram, om ca en timma, så ska vi till hotellet, sen någon form av lunch på stan. Hoppas jag kan komma ihåg att uppdatera.

Lite bilder från livet.