onsdag 8 maj 2013

Torsdag?

Jag har hela dagen gått runt och tänkt att det är torsdag idag. Lite smått irriterande. Tänkt flera gånger att det är fredag i morgon. Antagligen för att de flesta själar är lediga i morgon...

Har haft en bra dag. Föst jobb 6-16. Var förbi hajen en sväng på lunchen och hade ett litet möte med Emelie och hennes nya efterträdare. Pratade lite idéer med Sofie om sommar osv:) träffade även på Robin som ni ser;)

Efter jobbet sprang jag en sväng. Tyå 7 km tror jag? Helt galet varmt ute. Sån där åskvärme, totalt genomblöt av svett! Mysig tjej! Åt lite god melon och skinka efter det. Luktade sommar I hela lägenheten efter det.

Var förbi Andreas en sväng med. Hälsade på trix och myste med henne en stund och sedan fixade han till min cykel. :)

Åååh ikväll har ja varit hos Felicia och käkat med henne och Jessica. Alla var vrålhubhriga när vi lagade mat. Tror Felicia hade mest energi då Hon fixade all mat nästan. Jättegott iaf. Hamburgare fyllda med fetaost och soltorkade tomater ,sallad och ungstekt broccoli och blomkål.

Nu tänkte jag krypa ned bredvid min fina:)