tisdag 28 maj 2013

Täcket..

Alltså, min man vill nog skada mig ibland. Han är bäst på att lägga kuddar och täcken på golvet, precis där jag ska gå för att komma ut. Snubblat alltid på detta. Eller så vill han att jag ska stanna kvar helt enkelt. Haha.

Somnade tio igår och vaknade halv nio idag. Bra med sömn. Cyklade hem och åt frukost, men tog en sväng förbi kvantum på vägen. Handlade lite och pratade lite med Jesper om jul åh sommar.

Tog en morgon promenad, sedan lite städ och dusch innan naglar hos Linda. Han med lite vila i pilhagen också.
Efter naglarna blev det jättegod fika hos Felicia. Saknat den damen. För det första har hon varit i Turkiet och så ses vi ju inte på jobbet längre. Tråkigt. Åh så fick jag en tidig födelsedags pressent. En plånbok jag önskat mig. Tack söta du!:)
Hur som, fixk god rabarberpaj på balkongen o solen. Dog av värmeslag ungefär. Herreguuuud så varmt det var.


Nu är det mat, sedan möte på espresso :)