söndag 5 maj 2013

30-års fest!

Igår var det mycket på schemat.
Först jobb6-12. Hann med mycket men ändå inte allt. Det hör men att skriva skyltar, jag hatar det. Jag gör verkligen alltid fel och förstår inte hur jag alltid lyckas.. Men men.

Efter jobbet var det en sväng på stan med josse. Träffade även Felicia och Jessica en snabbis och det var kul!

Vidare en för att käka och träna, sedan hämtade Victor mig och körde mig till Malin. Hjälpte till med lite inför festen, sedan var klockan sen och koffe kom hem. Överraskningsfest blev det allt. Jättejättekul kväll!:)


Idag har det varit mignon med Malin Nordgren och Robin, sedan lite häng vid försteningen. Skulle käkat glass med fille, men hon skulle hem och greja och jag orkade inte vänta så gick hem istället. Vilade mitt huvud lite. Slog i pannan igår så har en fin liten bula om man säger så. Haha!


Ikväll har det varit mys med Victor. Söndagskvällar e våra myskvällar sådär:) nu är det dags att sova, i morgon är det en ny vecka med nya möjligheter!:)

Puss och kram.