söndag 26 maj 2013

Morsdag!

Jag hade en underbar dag igår. Ledig hela dagen. Började med att gå en promenad, sedan blekfet frukost med josse, becca och vicky. Efter det kikade jag och vicky på stan en sväng. köpte ett par nya shorts och två linnen.:)
vid tre cyklade jag till Victor, han kom hem från Köpenhamn då.

Vid sex var det hamnpaviljonhen som gällde. Tog på mig en klänning, mötte upp josse och gick dit. Vicky var redan där med sitt gäng:) käkade pizza, drack corona och hade de bara galet gött.
Jag och josse satt kvar sedan när de andra gick till lillevi för förfest. Drack sangria och tjöta gött och efter ett tag sätte vi oss vid Victor och hans kompisar som var där:)

I morses var det jobb. Upp och studsa vid 6. Byggde om avdelningen för lite mer morsdag tema. Glöm inte att fira er fantastiska mamma idag!:)

Nä nu väntar dusch, sen lunch på stanna josse. Skönt att inte alla firar sina mammor idag så jag ite behöver vara helt själv:)