tisdag 21 maj 2013

Månadsfinal!

Åh. Jag vann månadsfinalen på jobbet igår. Fick en kartong med massa zeta-produkter av zeta. Massa gott:)

Annars efter jobbet var jag ute och sprang med Robin. Blev nästan 9km. Skönt! Jobbade 6 till 16:30 igår så var skönt med lite luft, sen blev de snabb-dusch åh bort till Victor som hade fixat mat:)

Tisdag är ju min lediga dag, men idg fixk jag jobba. Årets vanaste sommar-dag var ju i fredags, men då började jag beställa julen. Spännande. Den ska vara färdig nästa vecka och jag har lite panik över den så ville lösa lite idag, sen har vi sälj sälj sälj på torsdag, utbildning i morgon och fredag ska Malin gå bredvid mig. Finns inte mycket tid över då. Vaknade för övrigt i morses av att jag glömt beställa grillbriketter igår. Åh. Men det fixade sig, som tur var.
Var hemma vid två så skulle jag laga pannkakor. Hade inget mjöl hemma så tog endast grahamnmjöl. Pratade i telefon samtidigt och glömde sätta på fläkten vilket resulterade i att brandlarmet gick. Alltså.. Innan jag hade fått ner den jäveln och fått ut batteriet... Döv!

Men mat fick jag. Pannkakor med keso och avokado. Sinngott.
Ligger på mitt golv nu, precis sprungit 7,5 km. Tränar mina stackars tassar och ben för asfalten i new york... Springer ju alltid på grus annars. :)