onsdag 15 maj 2013

Såja.

Heja mig.
Jag har varit på blomutbikdning mån-tis. Jättemysigt, kul och trevligt, men kanske inte speciellt lärorikt. I vår butik jobbar vi inte alls på det Sättet som vi fick lära oss om där. Jättemysig miljö precis vid ja havet osv.. Men för min del hade jag lika gärna kunnat vara hemma. Kanske låter lite bitter, men det var helt enkelt inte så som jag tänkt. Del två kommer nog bli mkt bättre.

Jobbet idag gick bra, sedan var det träning i form av en springtur på 5km. Hämtade alla mina kort igår också. Här är iof vara en mängd kort på Victor, så det finns MYCKET MYCKET MER!:)

Ikväll kom Victor från Sthlm. Mysigt! Saknat honom även om han bara varit borta två dagar. Men dehär med att vara van att sova bredvid någon.. Ja..
Kol ju hem med världens huvudvärk igår med. Kunde knappt titta och när jag åt mådde jag bara ännu mer illa. Som tur är gick det över lagom där vid 12- tiden i natt och jag somnade som en gris.


Nej, nu ska jag sova:) natti!