söndag 19 maj 2013

Svacka.

Ja man har ju sina upps and Downs.

I fredags jobbade jag till fyra sedan svirade jag hem och bytte om. Var nere på stan och köpte 6(!) klänningar. Det var dags. Tokig på denna värme. Ni som känner mig vet ju om att jag verkligen HATAR när det är såhär kvavt och varmt.

Kvällen var vi några som satt vid fästningen och käkade, svängde förbi hamnpaviljongen och träffade Victor och hans kompisar en sväng innan jag åkte hwm och sov.

Igår jobbade jag till 12, sedan var ja på systemet och mötte upp Robin vid pilhagen. Efter en stund kom även Mattias. Så låg vi där och prata skit, Robin gjorde diverse konster osv. bara tog det lugna gatan:)

Igår kväll var det glittwrfest hos Emma. Undra vem som vann utklädnaden?
Var förbi Jenny en sväng senare sen innan de gick till Oscars, då cyklade jag hem.

Idag har jag städat lite hemma, sprungit en sväng och sedan ätit frukost och fikat på stan med Robin. Just nu ligger ka och kollar på Eurovision reprisen på tv:)