måndag 27 maj 2013

Arbetet.

Min dag började med att jag sprutade ned mig själv med vatten en minut efter att kag börtat, hur började din dag?tog ett djupt andetag och fortsätte jobbet.
Mors-dag gick bra. Ökade lite, men hade ökat mer om jag bara hade vågat ta i lite mer med beställningen. Fesigis är jag. Men snitt är så himla svårt att jobba med. Det kan u liksom stå Max 3 dagar i butik, sen vissnar det. Hm...
Det tar ett år innan man gått igenom alla säsonger osv så ja, man gör sina misstag.

Plockar upp lite av sommaren, lite mer grill och student idag, där av mitt pass 6-18 med 40 min rast. Heja!
Tog en löp-tur när jag kom hem, och sedan har jag käkat räk-sallad. Gotte!

I morgon skulle jag försöka vara ledig, hoppas jag kan det också. Tänkte träna lite och sedan ska jag göra naglar hos Linda:)

Åh just det, fick finfina blommor av Victor igår.

Nehe, nu ska ja se ett avsnitt av skilda världar. :)