tisdag 13 november 2012

The minute.

Tisdag. Ledig dag nu mera. Känns märkligt. Fortfarande inte vant mig.

Victor fixade mat till mig igår,Panerad kyckling Med pasta och avokado och tomat. Jättegott. Brukar inte gilla vanlig stekt kyckling bara sådär, men han fixa den bra. -är den färdig nu? -är den rosa?;) somnade som en stock i soffan vid åtta. 19.51 för att va exakt. Kommer ihåg att ja kolla på klockan och tänkte "oj".

Nackdelen med att somna sådär tidigt är ju att man vaknar tidigt med. Utvilad dock. Vaknade första gången vid tre. Josse hade skrivit lite och skickat den sista bilden. Jag är så avundsjuk på dem! Vill också va iväg!

Just de, glömt att nämna fet tror jag? JAG SKA TILL USAAAAA!
Mamma bokade hotell i helgen. Måttligt glad, om Intw öerglad. Ojoj vad jag längtar!!

Somnade iaf tillslut om men vaknade där vid kvart i sex igen. Kanske inte så konstigt:) nu ska ja snart gå upp.
Springa en snabbis till jobbet och beställa lite snitt. Behövs nog, sålde slut på all tulpaner och rosor i helgen, hade jag inte riktigt räknat med när jag beställde i fredags. Åh sen träna lite gym, jobba lite till, sen förhoppningsvis göra lussekatter med Malin!:)

Hoppas ni har en bra dag alla!:)