fredag 2 november 2012

Att vara pigg

Jag försöker verkligen hålla mig vaken. Att lägga sig ned är livsfarligt! Verkligen inte för att jag är trött i kroppen utan huvudet. HJÄRNAN!

När jag var liten läste KAG oftast med ett öga vilket gjorde att jag fick glasögon. Redan då hypokondrier och trodde jag skulle dö direkt. Glasögon var ju änden på livet. Typ. Eller nått. Iof har jag väl aldrig varit normal.. Men ändå, hur som!
Eftersom jag använde de där glasögonen Max 10 ggr och pick problem igen när ja gick på gymnasiet så var ja hos någon optiker då. Frågade varför jag alltid skelade när jag läste.. Till svar fixk jag " för du är trött i hjärnan, och när du läser sådär så vilar ena hjärnhalvan. " jag tyckte det lät as-skumt, men roligt.

Men så till saken. Jag är så extremt bra på att aldrig komma någonstans när kg snackar... WHAAAA. Jag märker det väldigt tydligt nu, att KAG är trött. För såfort jag sätter mig och kollar tv eller läser börjar ögonen gå ihop. Får liksom anstränga mig för att hålla dom uppe..
And i blame My work! Men, de är kul!:)
Gick hem i tid idag Tom. 15:46! Bara en kvart sen! Fick en klapp på axeln av Stefan för de va bra gjort. Baaah!

Well. Så till bilen. Kanske gick en liten pw förut, förbi Kustbageriet och sedan fästningen. För tt få lite luft. Så att jag inte somnar.:) nu så är jag påväg till Felicia. Mitt andra hem. Lite tacosgratäng och innebandy. Lets have some fun!

Trevlig helg på er alla Goa! Puss och kram