lördag 17 november 2012

Halsband.

Oj. Kommer inte ihåg bär ja uppdaterade sist? Var det igår? Elle förrgår? What so ever.

Här är ett kort på halsbandet jag beställde av therese. Blev jättenöjd.
Omnia vincit amor. Det är liksom jag. Mitt. Alltid varit, så länge jag kan minnas. Ja vet om att 99% av Sveriges befolkning har tatuerat in de. Men ja, jag är väl en av dom då. Kärleken övervinner allt. Så är det.

Igår var det först jobb 6-16 sedan en snabb dusch och vidare till Malin med fam.
Jannica kom ju hem till vbg igår med så vi lagade mat hos Malin och myse. Satt och tjötade skit och hade det gött. Casper hade de ruskigt gött där i soffan . Mysunge nr ett!


Annars.. Så består mitt liv ganska mkt av blommor bara. Blommor blommor blommor. Jag är för tillfället helt kär i rosor jag beställt. 70cm och gigantiska. Vackra. Få en bukett av den strl åh 100 st hade varit något!:)

Tränade efter jobbet idag, sedan hamnade jag på soffan med SATC och en blåbärspaj. Hoppsan så gott.

Nu har jag precis vaknat. Ligger i min säng och lyssnar lite på ben howard och oasis på högsta volym. Love it.
Tankarna flyger runt i skallen om och om igen.

Det här med människor som sviker. Om och om igen. När man tror att det liksom inte gåååååår att sjunka lägre än de redan gjort. På alla sätt och vis. Men det visar sig att det går ändå? Och att man ändå är förvånad över hur man kan få ihop ord till dessa meningar. Och att de verkligen kommer från just den käften som på något konstigt sätt ska vara ens högra hand? Fast redan är påväg till månen? Obegripligt.